přeskočit k navigaci

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

1. Jak nastavit vytáčení Internetového připojení z počítače?

(jen pro upřesnění, tento postup je nutný pro Vaši autorizaci oproti našim přístupovým   bodům a jeho hlavním důvodem je bezpečnost Vaší investice do připojení)

Pro Windows XP :

  • přes nabídku „Start“ otevřete „Ovládací Panely“.
  • v nich si případně vlevo klikněte na volbu klasické zobrazení, aby jste viděli položku „Síťová připojení“.
  • ve složce „Síťová připojení“ zvolte v menu „Soubor“, položku „Nové připojení“.
  • objeví se průvodce vytvořením síťového připojení, kde na první obrazovce pouze kliknete na tlačítko „Další“.
  • na další obrazovce zvolíte položku „Připojit k Internetu“ a opět použijete tlačítko „Další“.
  • další obraz -> navolíte „Nastavit připojení ručně“ a znovu nám již známé tlačítko „Další“.
  • další obraz -> navolit „Připojit pomocí širokopásmového připojení“, které vyžaduje uživatelské jméno a heslo -> „Další“.
  • další obraz -> Zde si do prázdného řádku napíšete Vámi zvolený libovolný název připojení (například NetAir) -> „Další“.
  • nyní se dostáváme k podstatnému místu. Zde na této obrazovce voleb zadáte přihlašovací jméno a heslo ,které Vám bylo přiděleno. Tyto parametry naleznete na předávacím protokolu - PPPoE login a heslo. První volbu pod potvrzením hesla odznačíte (neměla by být zatržena), druhou můžete ponechat. Opět použijete obligátní tlačítko „Další“. 
  • na poslední obrazovce průvodce zatrhnete „Přidat zástupce“ tohoto připojení na plochu a dáte „Dokončit“.
  • v již úplně posledním kroku se Vám otevřelo okno připojení, zde zatrhněte (pokud není)  „Uložit uživatelské jméno a heslo“, (pozor, ačkoliv to tak nevypadá, tak heslo je v řádku již vyplněno, pouze není vidět) tlačítkem „Připojit“ spustíte připojení k síti Internet.

Pro Windows Vista :

  • v pravé spodní části obrazu na liště (tzv. „tray“ - vedle hodin) najdete ikonku počítače.
  • při kliknutí levým tlačítkem navolíte volbu „Centrum sítí a sdílení“.
  • na levé části okna vyberete volbu „Nastavit připojení nebo síť“ , spustí se průvodce.
  • na první obrazovce průvodce navolíte „Připojit k Internetu“ a tlačítkem „Další“ pokračujete.
  • na dalším obrazu volba „Širokopásmové připojení k internetu“ -> „Další“.
  • další obraz - > vyplnit „Přihlašovací jméno“ a „Heslo“, které Vám bylo přiděleno, Vámi zvolený libovolný název připojení (například NetAir -> Vám přidělené přihlašovací parametry najdete na předávacím protokolu - PPPoE login a heslo) a po zatrhnutí volby „Zapamatovat heslo“ dokončíte postup tlačítkem „Připojit“. 

2. Jak nastavit odesílání pošty přes SMTP, když jsem připojený na síť NetAir ?

  • pokud máte emailovou schránku hostovanou na našich serverech, proveďte prosím nastavení dle informací níže
  • pokud nemáte u nás na serverech emailovou schránku, jako server odchozí pošty použijte prosím server poskytovatele vaší emailové služby (Google, Seznam, Centrum, Atlas, Tiscali, atd....).
  • Příklad nejčastěji používaných emailových serverů pro odchozí poštu:

     smtp.gmail.com
     smtp.centrum.cz
     smtp.seznam.cz
     smtp.iol.cz
     smtp.t-email.cz
     smtp.vodafonemail.cz
     smtp.ufon.cz
     smtp.upcmail.cz
     smtp.volny.cz

    Ve většině případů tyto servery vyžadují nastavení ověření.

  • Příklady kde se nastavení nachází:

    Pokud používáte Outlook Exepress:
    Menu>Nástroje>Účty> na záložce Pošta vyberte účet a zmáčkněte Vlastnosti zde na záložce Servery zkontrolujte řádek
    Odchozí pošta (SMTP) a přepište dle svého poskytovatele poštovního účtu.

    Pokud používáte Mozila Thunderbird:
    Menu>Nástroje>Nastavení účtu> Server odchozí pošty vyberte účet a zmáčkněte Upravit zde zkontrolujte řádek
    Adresa serveru a přepište  dle svého poskytovatele poštovního účtu.

    Pokud používáte Windows Live mail:
    Menu>záložka Účty ikona Vlastnosti zde na záložce Servery zkontrolujte řádek
    Odchozí pošta (SMTP)  a přepište  dle svého poskytovatele poštovního účtu.

    Pokud používáte MS Outlook 2007:
    Menu>Nástroje>nastavení účtu> na záložce Email vyberte účet a zmáčkněte Změnit  a zkontrolujte řádek
    Server pro odchozí poštu (SMTP)  a přepište  dle svého poskytovatele poštovního účtu.

3. Jaké jsou parametry pro nastavení emailové schránky hostované na našich serverech ?

  • server SMTP pro námi hostované domény je mail.netair.cz (port 25 nebo 465 pro SSL spojení, server vyžaduje oveření - stejné jméno a heslo jako pro POP3/IMAP4)
  • server POP3/IMAP4 (i SSL varianty) pro námi hostované domény je mail.netair.cz
  • případný přístup přes webové rozhraní je dostupný na adrese https://mail.netair.cz, kompletní administrace na https://mail.netair.cz/admin/

4. Proč nelze zobrazit přílohy v programu Mozilla Thunderbird ?

Pokud máte problém se zobrazením příloh v programu Mozilla Thunderbird a namísto nich se vám jen vypisuje něco jako "This body part will be downloaded on demand.", mělo by pomoct následující nastavení:

  • v menu „Nástroje“ -> „Možnosti“ -> „Rozšířené“ ->„Obecné" si otevřete Editor předvoleb
  • do řádku Filtr napište: „mail.server.default.mime_parts_on_demand“ a klikněte 2x na řádek, který se objeví, tak aby se hodnota true změnila na false.

5. Jaké jsou parametry pro přístup do statistiky přenesených dat ?

6. Jak si zažádat o změnu tarifu?

  • o změnu stávajícího tarifu na jiný lze zažádat na stránkách http://netair.cz/internet/zmena-tarifu
  • změna vždy probíhá od následujícího zúčtovacího období.
  • změnu je tudíž nutné zaslat před koncem období, tzn. aby nejdéle 1 den před 1.dnem následujícího měsíce byla již odeslána.

7. Kdy dojde k navrácení rychlosti při překročení hodnoty FUP ?

  • rychlost se vrátí na původní hodnotu v okamžiku, kdy součet přenesených dat za posledních 30 dnů klesne pod hodnotu FUP udávanou u Vašeho tarifu.
 
Přihlášení uživatele


Zapomenuté heslo

 
HotSpot - dočasné připojení

HotSpot

Připojte se na dovolené, snadno a bez zbytečných starostí.

Více info zde :-)

 
 
Podnikové vzdělávání

Evropská unie
Evropský sociální fond
Operační program Zaměstnanost

Projekt „Podnikové vzdělávání Netair, s.r.o."
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004365 je spolufinancovaný Evropskou unií.

 
 
 

Domovská stránka NETAIR, s.r.o. » Internet » Nejčastější otázky

NETAIR, s.r.o.

NETAIR, s.r.o.
Jablonec nad Jizerou 299
512 43 Jablonec nad Jizerou

IČ: 27496139
DIČ: CZ27496139

email: mail@netair.cz
voip: +420 488 572 050
mobil: +420 604 553 444


 

Copyright © 1994 - 2018 NETAIR, s.r.o. - Internet Service Provider - Všechna práva vyhrazenakontakty objednávka technická podpora

 
 

NetAir