CENÍK PRACÍ
Servisní práce
Cena bez DPH |
Cena s DPH |
|
---|---|---|
Práce IT technika (08:00 - 17:00 v pracovní den) - instalace a konfigurace softwaru a ovladačů - montáž, servis a instalace hardwaru - aktualizace a tech. pomoc s účetními softwary - zálohování a obnova dat - konfigurace síťových SOHO zařízení (routery, VoIP brány, WiFi, ...) - realizace kabelových rozvodů - další běžné úkony |
600,- / hod. | 726,- / hod. |
Práce systémového nebo síťového administrátora (08:00 - 17:00 v pracovní den) - konfigurace sítí - firewall, routing, switching, VPN, ... - konfigurace serverů - SQL databáze, Active Directory, migrace dat, služby e-mailu, Radius, virtualizace ... - kamerové systémy - VoIP ústředny - další individuální úkony |
900,- / hod. | 1089,- / hod. |
Online technická podpora - vzdálená plocha, VPN (08:00 - 17:00 v pracovní den) - účtujeme každou započatou 1/4 hodinu - jedná se o práce odpovídající pracím IT technika (viz. výše) |
600,- / hod. | 726,- / hod. |
- v případě prací na místě klienta je účtováno cestovné viz. ceník níže
- práce mimo pracovní dobu v pracovní den +50%
- práce v den pracovního klidu +100%
- hodinové práce účtujeme pokud není uvedeno jinak za každou započatou půl hodinu
Práce prováděné na provozovně
Cena bez DPH |
Cena s DPH |
|
---|---|---|
Instalace uživatelského OS - Windows XP, 7, 8, 8.1, ... - zahrnuje instalaci OS a ovladačů - součástí není zálohování/obnovení dat |
800,- | 968,- |
Instalace serverového/cloudového OS - Windows Server, Linux, FreeBSD, XenServer, VMware, ... - zahrnuje instalaci OS a ovladačů - součástí není zálohování/obnovení dat |
1500,- / hod. | 1815,- |
Další poplatky
Cena bez DPH |
Cena s DPH |
|
---|---|---|
Cestovné v případě prací na místě klienta | 16,50 / km | 20,- / km |
Nastavení WiFi dodané společností NETAIR, s.r.o. při realizaci nové přípojky | zdarma | |
Zjištění nebo změna hesla do WiFi vzdáleně | 150,- | 182,- |
Nastavení WiFi dodané společností NETAIR, s.r.o. | 150,- (+ cestovné) |
182,- (+ cestovné) |
Nastavení WiFi dodané zákazníkem (neručíme za následné problémy způsobené technickým stavem zařízení) | 400,- (+ cestovné) |
484,- (+ cestovné) |
Přednostní/okamžitý výjezd technika v pracovní době (08:00 - 17:00 v pracovní den) - jedná se o jednorázový poplatek, cestovné a hodinová sazba budou účtovány dle ceníku servisních prací |
900,- | 1089,- |
Přednostní/okamžitý výjezd technika mimo pracovní dobu - jedná se o jednorázový poplatek, cestovné a hodinová sazba budou účtovány dle ceníku servisních prací |
1500,- | 1815,- |
Neoprávněný výjezd technika na záruční servis | 500,- (+ cestovné) |
605,- (+ cestovné) |
Dohledání a přiřazení chybné platby k zákazníkovi | 83,- | 100,- |
Písemné odeslání upomínky, faktury a dalších dokumentů | 83,- | 100,- |
Poplatek za připojení po odpojení kvůli neplacení | 200,- | 242,- |
Postoupení pohledávek externí firmě pro vymáhání | 1000,- | 1210,- |
Doplňující informace
- pokud není uvedeno jinak, jedná se o jednorázové poplatky
- ceny uvedené výše jsou vyčísleny s DPH 21%
- ceník je platný od 1.1.2022
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

NETAIR, s.r.o.
Jablonec nad Jizerou 299
512 43 Jablonec nad Jizerou
IČ: 27496139
DIČ: CZ27496139
email: mail@netair.cz
voip: +420 488 572 050
mobil: +420 604 553 444